8 Ekim 2008 Çarşamba

CeBIT Bilişim Eurasia vs FOWA Future of Web Apps

7 Ekim itibariyle CeBIT Bilişim Eurasia başladı. Sponsorları dev firmalar olan Turkcell, Akbank ve Türk Telekom. İlk gün gitmeyi çok istiyordum, ancak hafta sonu gidebileceğim sanırsam. Gidince Özgürlük İçin standını da ziyaret etmeyi planlıyorum. Pardus ile ilgili yeni birkaç güzellik varmış onları görmeden olmaz. Biraz ipucu için buraya bakılabilir. İşin açıkçası Pardus ve Özgürlük İçin standları dışında ilgimi çekebileceğini düşündüğüm çok şey olduğuna inanmıyorum. Belki iPhone3G için Turkcell standına da uğranabilir :P

Tabi bir de FOWA'yı duyunca, sağlam bir çektim, onu itiraf etmem gerek sanırsam.

8 Ekim'de Londra'da da FOWA (Future of Web Apps) başlıyormuş. Sponsorları :



Başlıkta da "vs" yazınca karşılaştırmayı eskilere gönderme yaparak örneklemek istedim. Street Fighter'da Dhalsim vs Ken olarak yazmak hiç de yanlış olmaz sanırsam. Hani ilk raundu perfect alırsın, sonra ikinci raund perfect'i bozarsa son raund perfect alayım deyip o raundu bilerek yenilirsin, sonra son raundda perfect alırsın ya, işte öyle bir şey... !

Hiç yorum yok: